Informatie kerkdiensten

De kerkdiensten worden in Bergharen en Horssen gevierd. Met ingang van 2020 worden de meeste kerkdiensten om en om gepland om 10:00 uur. Er zijn nog een paar zondagen dat er zowel in Bergharen als in Horssen kerkdienst is. Bijvoorbeeld omdat het een bijzondere dienst is, of omdat dit al zo gepland was. Voor 2021 zullen allen diensten om en om in Bergharen en Horssen worden gevierd.

Alle kerkdiensten zijn ook te volgen of achteraf te beluisteren via kerkomroep:

In het overzicht hiernaast of op de startpagina staan de aankomende kerkdiensten vermeld. Tevens wordt hierbij vermeld of er eventuele bijzondere kerkdiensten zijn.

In Bergharen is er na elke kerkdienst de gelegenheid tot koffiedrinken, in Horssen zal in het overzicht van kerkdiensten worden aangegeven of er gelegenheid is tot koffiedrinken na de kerkdienst.

Als u met kinderen komt, laat het ons dan weten via het contactformulier. Dan kunnen wij eventueel kinderopvang regelen of een kindernevendienst organiseren.

Informatie over de kerkgebouwen is hier te vinden.